Tills helt nyligen har jag inte haft kamera i mobilen. Ovan som jag är brukar jag komma ihåg att ta någon bild då och då men glömmer alltid att sedan lägga in dem i datorn. I lördags var yngsta sonen och jag på den stora begivenheten ”Stadsfesten i Skellefteå”. Vi skulle mest gå en snabbrunda, ta lite lotter och kolla in folket. Och så hade vi sådan tur (jag… inte sonen han kallade det o-tur…) att Kevin Borg just uppträdde. Jag fick se en skymt av en prick som studsade runt däruppe på scenen men hörde gjorde man med besked… Han är riktigt bra.

20090704

Följande bild tog jag på Burträsk marknad i veckan. Kan man anmäla ståndinnehavaren för djurplågeri 😉

20090702

I våras rämnade vägen i grannbyn. Snacka bilföraren (se länken) måste ha blivit snopen. Detta har gjort att vår byaväg fullkomligt översvämmats av trafik. Det är från många olika håll man måste ta den omvägen när det inte går att köra över detta. För bara några dagar sedan blev äntligen en tillfällig förbifart klar så nu är det lungt på byn igen.

20090512(001)

