IMG_3528

Det känns skönt att veta att koftan var i trygga händer… tassar… när jag sov 🙂

Men oj! När jag tittade igenom kommentarer på mitt förra inlägg såg jag att Fale Artut har skickat den här söta saken till mig!

nalleaward[1]

Tack snälla Fale!!! Jag skickar såklart tillbaka den och hoppas att ännu fler hittar till din härliga ulliga blogg.

Sedan har väl kanske Tant Kofta redan fått en men hon kan säkert stå ut med en till. Våran bästa koftfröken!!!

The Willow Fairy får en fast hon fått tidigare åxå för att hon som jag är kattälskare och har en inspirerande blogg.

En går till Bortaboijn för hennes härliga bilder – speciellt de hon ritar själv!

En som garanterat aldrig fått en ”award” förut är min pappa, så vassego! Under hela sitt yrkesverksamma liv inte så mycket som såg han åt en dator. Nu är han Kung över tangentbordet. Mycket aktiv bloggare med mängder med bilder från hans resor över hela världen.

Och sist men inte minst till en härlig inspiratör som jag inte ens tror är medveten om att jag hälsar på i hennes blogg 🙂 Ulrika Gabriel. Det är tack vare henne som jag numera ”plågar mig” på en spikmatta varje dag.

Det finns många många fler som inspirerar mig och som jag gärna skickar vidare den till ingen nämnd ingen glömd 🙂

