Jag klipper gräs, lagar mat och diskar. Lagar mat, diskar och klipper gräs. Jösses vad gräset växer fort och jösses igen så mycket tonåringar kan äta när de väl sliter sig från dataspelandet 🙂 Tro nu inte att jag tycker synd om mig själv! Solen skiner och mellan mat-disk-gräs snor jag åt mig långa stunder av läsa-spinna-sticka! Koftan börjar se ut som en kofta och garnet är 1,2 hg förgarn som jag Navajotvinnat.
IMG_3501

IMG_3502

Gläder mig mycket över att det var flera stycken som ”gick på” katten med midsommarkransen 🙂  Nog för att hon är en mycket belevad och intelligent 9-årig dam tror jag inte hon skulle gå med på något dyligt. Tänk vad lite Photoshop kan ställa verkligheten på ända! Roligast av allt?? Min pappa gick på det! Han som har lurat mig ett antal gånger med sina fotomontage.

