Varje år måste man ju göra en ny pärm för alla räkningar och papper. Den brukar jag faktiskt göra sådär i slutet av januari. Året innan förpassas till en arkivpärm och allt är frid och fröjd. I dag upptäckte jag att jag inte hittade pärmen för 2009???? Inte konstigt, den var ju inte gjord än 🙂

img_2927

img_2927b

Samtidigt upptäckte jag att ”någon”  behagat stöka till det i mitt bokhörn. När jag inredde mitt rum ”salen” tog jag i ordentligt och byggde en jättebokhylla. Inte hjälpte det, hyllan är proppfull trots att ett antal kartonger med böcker burits upp på vinden med jämna mellanrum. Och jag som tycker att jag inte köper några böcker längre???? Hittade en kul test på nätet som svarar på hur mycket boknörd du är. Här är mitt resultat:

boknord

Nu ska jag återgå till att stöka med papper och böcker. Hoppas ni Stockholmare inte har snöat in totalt ännu 🙂

