”Tack” Pastor Jansson för att min omskrivning av åldern raskt blev översatt till verkligheten…. Då är det väl lika bra att jag lägger in annonsen som var i ”Norra Västerbotten” i går. Så ingen får för sig att komma upp hit och tro att det blir kalas. 🙂 Däremot är det fritt fram att ringa, skicka kort och presenter!!! Fast jag smiter iväg på själva dagen och kommer hem dagen därpå.

namnlost-1

Idag har jag varit i stan och shoppat loss litegrann. Lila tights är ett måste när man närmar sig 50… Och några Barbie-dockor, garn och två tjocka pocketböcker på Röda Korsets loppis. Åsså ett nystan glittrigt garn och ett par jättestickor. Detta ska bli en sjal till festen vi ska på i morgon. Hmmm, det är nog bäst att börja sticka nu då. Den får väl bli så lång den blir tills i morgon.

Ooooops höll på att glömma att jag var på BOKREAN åxå. Den går jag på varje år och brukar komma hem fullastad. Men i år blev det inte en enda bok???!!! Vad är det ett tecken på? Det känns väldigt allvarligt.

