… eller DET TAR SIG kunde rubriken åxå varit. Eller 12, 18, 37.8, 45 (hittills). Kolla inlägget i går för kodnyckel 🙂

Det är nog mest det här att jag är så j….a nyfiken vad gubben min håller på med därborta. Är det vad jag tror på de antydningar han gjort? Oj, Oj, Det blir att pälsa på sig och fara över och ta en tjuvtitt. Lite frisk luft kan väl inte vara farligt??

Innan ”flunsan” blev jag färdig med en virkad skål. Nu har ju Farsgubben bett mig att inte visa så mycket virkade skålar och bakelser och… men han har inte sagt något om hattar!

skalhatt

Det var i alla fall vad sonen trodde att det var. Feberyra eller inte, nog skulle Fotomanen ut på bron ett par vändor i går i alla fall. Ni minns väl snöhänget från taket?

img_2787

Ingen törs hälsa på oss just nu! Och när det skymde skruvade jag fast kameran på stativet och tog det här.

img_2791

