img_2684

Idag är det ett år sedan jag skrev mitt första inlägg  här på bloggen!  Totalt har det under året blivit 132 inlägg. Dessa inlägg har 60 kommentarer varav jag skulle tro 99% är från Pastor Jansson och bloggerskan själv 🙂 Med detta vill jag säga att lämna gärna en kommentar när du är härinne och läser. Bloggen har besökts 3.907 gånger och det vore spännande att veta vilka som tittar in. Om det nu inte är Pastorn som är inne tio-komma-sju gånger om dagen… Rekort i besök samma dag var 15 maj 2008. Rekordmånad var december 2008. De inlägg som lästs flest gånger är ISLYKTA och NYTTAN MED KON. Nästan 50 olika inlägg har haft över 10 besökare. Som ni ser i Kategorilistan verkar mina främsta intressen att blogga om under 2008 varit familj, friluftsliv och foto. Ska bli kul att se vad år två kommer att innehålla.

Om det nu undgått någon att sidan bytt layout lagom till ettårsdagen så är det möjligen bara tillfälligt. Kände för en ny stil men jag får se hur nöjd jag blir med den.

TACK FÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG!

Fick en gratulation via mail som jag lägger in här:

fyrv07

 

 

