Som den flitige besökaren säkert noterar är det på gång en ny katergori i bloggen – obsessions. Mitt surfande bland stick- och virkbloggar senaste tiden har fått mig att inse att jag nog är alldeles normal och inte alls besatt (ännu). Detta trots att jag virkat 3 bakelser 🙂 Jag antydde här att mitt virkande gick ut över insikten vad som händer i världen men nu har jag hittat ett sätt att visa att jag visst vet vad som pågår!!! Kolla bara denna länk där jag lånat följande bild: Och mönstret är gratis! (skrattar)

2952860403_cf68921985

I går ska jag inte tala om vad jag gjorde.

img_2679

Och jag ska absolut inte tala om att det tog tre timmar…. Tänkte göra en lampskärm 🙂 Nu är garnet tillbakavirat på nystanen igen. Kunde i och för sig kanske använt det som disktrasa?

Ikväll är det dags för det årliga besöket på en hockeymatch. Skellefteå – Färjestad. Se till att vinn nu när jag ska dit!

Oj, höll på att glömma det där om hönstrappan…Näe, förresten jag tror jag håller er på halster en dag till.

